Despre Noi – Aplicatie
Furnizorul SC Casa Bella Serv Impex S.R.L. prin platforma(site)www.eday-eday.ro și aplicația eday-eday.ro este partenerul de încredere a oricărei persoane fizica sau juridica, care este inregistrata in platforma( site ) si publica anunturi in platforma(site) www.eday-eday.ro sau in Aplicatia eday-eday.ro, primind calitatea de client.
Ce oferim?
Descrierea serviciilor
Serviciul oferit de Furnizorul SC Casa Bella serv impex srl, prin intermediul Platformei-site https://www.eday-eday.ro cat si prin aplicatia eday-eday.ro consta in:
Inregistrarea Clientului
Accesul in Platforma-site https://www.eday-eday.ro cat si in aplicatia eday-eday.ro se face pe baza de User si Parola, prin completarea formularului de inregistrare din sectiunea “INREGISTRARE”
Dupa inregistrare Clientul intra in cont accesand sectiunea “INTRA IN CONT”
NOTA(adresa de e-mail trebuie retinuta, in cazul in care pierdeti parola aveti nevoie de adresa de e-mail.)
Pentru a adauga Anunturi Gratuite, clientul trebuie sa fie inregistrat pe site-ul www.eday-eday.ro sau in Aplicatia eday-eday.ro si sa accepte toti termeniii si conditiile acestui site, de care este raspunzator in totalitate.
Anunturile adaugate in site-ul www.eday-eday.ro vor aparea si in aplicatia eday-eday.ro cu execeptia licitatiei si site-ul(web-ul) clientului, deoarece aplicatia este limitata ca functiuni. Anunturile adaugate in Aplicatia eday-eday.ro , vor aparea si in Platforma https://www.eday-eday.ro, cu exceptia licitatiei si site-ul clientului.
Pentru a adauga anunt in site-ul www.eday-eday.ro sunt necesari urmatorii pasi:
Descarca Aplicatia noastra de mobil din GOOGLE PLAY.
Inregistreaza-te si Adauga Anunt cu urmatorii pasi:
Suport tel. 0799231800
e-mail publicitate.eday@gmail.com
Accesul pentru a publica anunturi sau publicarea anunturilor cu licitatie, se face pe baza de abonament.
Activarea abonamentului se face dupa efectuarea platii de catre Client, in contul Furnizorului.
Tipul , pretul si durata unui abonament se pot vizualiza in sectiunea “Abonamente”.
User-ul si Parola poarta raspunderea Client-ului in toatalitate , de aceea recomandam pastrarea confidentialitatii de catre Client.
Resetarea parolei
Pentru resetarea parolei Clientul trebuie sa utilizeze formularul de la sectiunea “INTRA IN CONT”, prin acesarea butonului “INTRA IN CONT”veti ajunge la formular unde introduceti adresa de e-mail cu care v-ati inregistrat si bifati,” Aminteste parola”, dupa care veti primi pe e-mail informatiile necesare resetarii parolei.
Dupa resetarea parolei se intra in cont prin accesarea butonului “INTRA IN CONT”, utilizand noua parola.
Furnizorul cat si eday-eday.ro, nu raspunde pentru pretul stabilit de client si nici pentru modul in care se va derula o licitatie. Clientul (autor al anunturilor) este raspunzator de efectuarea licitatiei,. Clientul are obligatia sa raspunda la e-mail-urile primite in cadrul licitatiei atunci cand li se ofera un pret transmis prin e-mail, cat si respectarea pretului obtinut in urma licitatiei.
Furnizorul SC Casa Bella serv impex srl, nu isi asuma raspunderea pentru eventualele neconcordante, preturi, omiteri sau erori care pot aparea in procesul licitatiilor, nu isi asuma raspunderea pentru lipsa descrierii informatiilor din textul descrierii produsului sau serviciu-lui licitat.
Oferim servicii în domeniul publicității online la nivel național și local.
Platforma eday-eday.ro oferă clientilor posibilitatea sa posteze anunțuri care au continut , imagini foto si descrierea produsului sau serviciului, clip video de prezentare a companiei, produsului sau serviciului oferit catre consumatori, informatii despre pretul produsului sau serviciului , date de contact, numar de telefon, e-mail, prezentarea profilului al brandului sau mărcii, în cazul în care există, localizarea prin prin Google Map a locatiei, pot activa licitatie pentru produsul sau serviciul oferit și posibilitatea de a adăuga link catre pagina de Facebook sau site-ul web al client-ului (https://…).
Consumatorii caută companii, bunuri și servicii din diferite domenii. Pentru acest lucru compania noastră, s-a gândit să vină în sprijinul tuturor, astfel companiile să se bucure de o expunere mai largă a serviciilor, cât mai actualizată, iar consumatorii să afle cât mai ușor de existența unor bunuri și servicii atât de necesare vieții de zi cu zi.
Companiile pot lista profilul companiei urmat de o descriere al obiectului de activitate, a serviciilor sau bunurilor oferite către consumatori, urmate de imagini foto, video de prezentare a companiei, produsului sau serviciilor prezentate către consumatori prin intermediul platformei eday-eday.ro, cât și link catre pagina de Facebook sau catre site-ul companiei (https://…).
Platforma oferă consumatorilor care doresc să achiziționeze bunuri și servicii, posibilitatea să contacteze clientii platformei (site-ului) www.eday-eday.ro prin mesaje chat, e-mail, mesaje, telefonic, sa acceseze site-ul acestora sau să acceseze bannerul care duce consumatorul pe site-ul companiei.
Consumatorii pot participa si trimite oferta de pret, daca sunt interesati de produsele oferite in cadrul licitatiei de catre clientii site-ului www.eday-eday.ro.
Clientii care posteaza anunturi pot răspunde consumatorilor prin e-mail, mesaje chat, mesaje telefonice și apel telefonic.
Ce produse ofera eday-eday.ro?
Unul dintre produsele de bază pe care platforma(site) www.eday-eday.ro îl oferă clientilor sai este un produs de tip abonament foarte economic și util (intră în platformă sau aplicație și vezi prețurile la abonamente).
1. Abonamente:
Clientii platformei www.eday-eday.ro au posibilitatea de a posta anunturi in scopul de a obtine un pret la licitatie.
Clientul care adauga un anunt poate opta pentru activarea licitatiei din profilul sau, selectand data inchiderii licitatiei si activand butonul “ON” .
Clientul trebuie sa aiba o atentie sporita in timpul desfasurarii licitatiei si sa raspunda la mesajele primite de la utilizatorii care ofera pret, cat si toate detaliile despre produs sau serviciu.
Clientul poate opri licitatia din contul de profil, selecteaza “Anunturile mele “, selecteaza anuntul care are activata licitatia, inlatura data licitatiei si activeaza “OF”, dupa care se trimite pentru inregistrare. Astfel licitatia va fi suspendata, licitatia se poate relua selectand data si activand butonul “ON”.
Utilizatorii care doresc sa trimita un pret pentru licitatie , trebuie sa fie inregistrati in platforma -site-ul www.eday-eday.ro si poarta toata raspunderea, pretul se va afisa in pagina cu produsul ofertat impreuna cu numele si numarul de telefon trimis si nu v-a putea fi anulat.
Utilizatorii care ofera pret pentru a licita un produs trebuie sa fie corecti in ce priveste oferta de pret trimisa si sa ofere seriozitate in ceea ce priveste achizitionarea produsului pentru care liciteaza.
Bannerul este un alt produs foarte econom și util care poate fi achiziționat doar la cerere si contracost (obtine oferta de pret prin e-mail publicitate.eday@gmail.com). Anunțul de tip banner va apărea numai în platformă, spre deosebire de anunturile pe baza de abonament care apar și în aplicația www.eday-eday.ro
Banerul poate fi plasat in prima pagina sau sub anunturi-le vizualizate.
Cum achiziționăm abonamentele?
Abonamentele pot fi achiziționate din platforma(site)www.eday-eday.ro cât și din aplicatia eday-eday.ro. Anunțurile achiziționate prin abonament vor apărea atât în platformă cât și în aplicația eday-eday.ro.
Achiziționarea abonamentelor se face din platforma eday-eday.ro sau din aplicația eday-eday.ro cu plata prin card sau O.P. prin bancă, dacă clientul solicită în scris acest lucru.
Sistemul de operare cu plata prin card este securizat si operat de catre Netotopia.
Cum achiziționăm banner?
Bannerul se poate achizitiona contracost prin cerere scrisa catre departamentul de publicitate/marketind la adresa de e-mail publicitate.eday@gmail.com
Cum adaugăm anunțuri cu abonament?
După plata abonamentului in contul furnizorului, pentru abonamentele cu plata, clientul solicita echipei tehnice prin numarul de suport afisat in platforma(site) www.eday-eday.ro, accesul in platforma.
Suport tehnic 0799231800
Anunțurile de tip banner se afiseaza dupa ce clientul efectueaza plata integrala in contul furnizorului.
Anunuțurile gratuite pentru acomodarea cu platforma www.eday-eday.ro au o valabilitate de 40 zile si pot fi postate un numar de 3 anunturi, nu necesita aprobare de la administratorul site-ului.
Platforma www.eday-eday.ro promovează anunturi postate de catre clientii sai din următoarele domenii de activitate:
Ce trebuie să conțină titlul anunțului?
Anunțurile trebuie să conțină titlu, descrierea produsului sau serviciului , activitatea urmată de marca sau brand, dacă există (ex. în categoria restaurante vrem să listăm brandul X, activitatea acestui brand este catering pentru evenimente sau comenzi la domiciliu, dacă titlul conține doar brandul X, va fi greu de găsit în căutări, deoarece cautarea dupa cuvinte este ingreunata ). Listarea corectă trebuie să fie catering- X sau X Catering, deoarece consumatorii caută Catering și abia după ce devine foarte cunoscut un brand, caută doar brandul. Un alt exemplu ar fi un hotel care listează doar brandul A, sugerăm să conțină și cuvântul Hotel (Hotel A), deoarece consumatorii s-ar putea sa caute caută în platformă Hotel, ceea ce duce în căutări la succes!
Societatea noastră prin platforma eday-eday.ro dorește să furnizeze cele mai optime soluții de reclamă și publicitate care să se regăsească în succesul afacerilor clienților noștri.
Vă mulțumim anticipat în ideea unei bune colaborări!
Echipa eday-eday.ro
vă urează, mult succes!